TV-reklame gav en masse
webtrafik og større omsætning

Videotype
Reklamevideo (TV)
Web
Winefamly.dk

Winefamly er et online univers af vin, som har til formål at give medlemmerne bedre vin i glasset. Hos Winefamly bliver du en del af et fællesskab hvor vi hjælper hinanden og hvor den bedste vin, ikke er den med de fleste points og medaljer – men er den du bedst kan lide. Her får du personlige anbefalinger på vin, som passer til din smag, din mad og dit budget. Altid til den laveste pris – uanset om du skal bruge 1 eller 21 flasker. Vi opererer med gennemskuelige medlemsbetingelser og et højt service- samt inspirations niveau.

Fremgangsmåde

Winefamly havde brug for en der kunne levere en løsning på fast basis og derfor kontaktede de mig. Som en del af denne aftale, hjalp jeg dem med at lave denne reklamevideo på en vinmark i Toscana. Der blev faktisk produceret en håndfuld reklamevideoer, men det er denne, som jeg har valgt at fremhæve. Winefamly ønskede at fortælle historien om rejsen fra vinbonde til spisebord. Så derfor tog vi udgangspunkt i den spænde start på en vinflaskes rejse. Og i de miljø skulle direktøren Thomas, sælge varen. Reklamevideoen skulle kører både på TV, men også på sociale medier i forskellige formater.

Resultatet

Videoerne kom til at performe rigtig godt, og det kunne måles på trafikken til hjemmesiden, som blev 2x og 3x dobbelt mens kampagnerne kørte, hvilket også smittede af på det overordnede salg i perioden. 

Har du spørgsmål? Eller brug for at blive inspireret?

Så tag fat i mig. Jeg er altid nysgerrig på nye videoprojekter og kan give inspiration og gode råd med på vejen. Og jeg hører også gerne om dit. 

Det her, er værd at vide

Få indsigt og viden om hacks, tips & tricks og best practice du kan bruge i din videomarkedsføring.