Samarbejde med FCM skulle
fremhæves gennem sociale medier

Videotype
Reklamevideo
Web
Winefamly.dk
Winefamly er et online univers af vin, som har til formål at give medlemmerne bedre vin i glasset. Hos Winefamly bliver du en del af et fællesskab hvor vi hjælper hinanden og hvor den bedste vin, ikke er den med de fleste points og medaljer – men er den du bedst kan lide. Her får du personlige anbefalinger på vin, som passer til din smag, din mad og dit budget. Altid til den laveste pris – uanset om du skal bruge 1 eller 21 flasker. Vi opererer med gennemskuelige medlemsbetingelser og et højt service- samt inspirations niveau.

Scope

Winefamly havde brug for en der kunne levere en løsning på fast basis og derfor kontaktede de mig. I den forbindelse ville de gerne fremhæve nogle af deres samarbejdspartnere, som bl.a. FC Midtjylland. Derfor inviterede vi et par spillere ind, som skulle prøve Winefamly’s nye smagstest, som skulle kunne finde de smage, man bedst kan lide og dermed foreslå en række vine. De skulle de to fodboldspillere udsættes for. 

Resultatet

Videoen blev delt på de sociale medier efterfølgende, og blev taget rigtig godt imod af Winefamlys følgere. Det gav noget helt andet engagement end de klassiske produktvideoer, da det var noget, som folk synes var sjovt og havde lyst til at dele.

Har du spørgsmål? Eller brug for at blive inspireret?

Så tag fat i mig. Jeg er altid nysgerrig på nye videoprojekter og kan give inspiration og gode råd med på vejen. Og jeg hører også gerne om dit. 

Det her, er værd at vide

Få indsigt og viden om hacks, tips & tricks og best practice du kan bruge i din videomarkedsføring.