Samarbejde med FCM skulle
fremhæves gennem sociale medier



Videotype
Reklamevideo
Web
Winefamly.dk
Scope
Winefamly havde brug for en der kunne levere en løsning på fast basis og derfor kontaktede de mig. I den forbindelse ville de gerne fremhæve nogle af deres samarbejdspartnere, som bl.a. FC Midtjylland. Derfor inviterede vi et par spillere ind, som skulle prøve Winefamly’s nye smagstest, som skulle kunne finde de smage, man bedst kan lide og dermed foreslå en række vine. De skulle de to fodboldspillere udsættes for.
Resultatet
Videoen blev delt på de sociale medier efterfølgende, og blev taget rigtig godt imod af Winefamlys følgere. Det gav noget helt andet engagement end de klassiske produktvideoer, da det var noget, som folk synes var sjovt og havde lyst til at dele.
Har du spørgsmål? Eller brug for at blive inspireret?
Så tag fat i mig. Jeg er altid nysgerrig på nye videoprojekter og kan give inspiration og gode råd med på vejen. Og jeg hører også gerne om dit.

Det her, er værd at vide
Få indsigt og viden om hacks, tips & tricks og best practice du kan bruge i din videomarkedsføring.