Samarbejde med FCM skulle fremhæves gennem sociale medier



Videotype
Reklamevideo
Web
Winefamly.dk
MG har en lang historie bag sig og har været forud for sin tid siden brandets start i Morris Garages i 1924. Nu hvor MG Motor er 100% tilbage i Danmark kan en ny generation opleve deres ikoniske biler, som er inspireret af fortiden.
Scope
Bilmærket MG Motors så dagens lys i 1924, og siden har der været fart på, hvor de har oplevet mere eller mindre vækst hvert år. I forbindelse med mærket lancering i Danmark skulle vokseværket fortsætte, og derfor fik jeg til opgave at hjælpe dem med at lave en video marketing strategi så vi kunne trække mere trafik og skabe mere salg på det danske marked.
Udover den øgede trafik og mere salg var hensigten, at vi skulle ramme en bred vifte af kunder, men også at overbevise dem om, at MG’s biler er på niveau på mange andre gode bilmærker, hvilket opnås ved at besvare ofte stillede spørgsmål, lave produktgennemgange samt promovere produktet.
Resultatet
Samarbejdet er stadig i gang og vi har opnået nogle rigtig flotte resultater. MG Motors har ligesom mange af mine andre kunder valgt at prioritere video marketing som en fast del af deres marketing investering fordi de tror på langvarige resultater. Indtil videre har samarbejdet lykkes med følgende: amarbejdet er stadig i gang og vi har opnået nogle rigtig flotte resultater. MG Motors har ligesom mange af mine andre kunde:
Få gratis adgang
Den ultimative Video Marketing Startpakke
Vil du gerne arbejde mere strategisk og fokuseret på at opnå bedre resultater med dine videoer? Så har jeg samlet konkrete tips & tricks til dig i form at videoer, artikler og guides i denne start pakke – lige til at implmentere.
