Passion for mad skal skabe
synergi til gode vine og smage

Videotype
Video ads
Web
Winefamly.dk

Winefamly er et online univers af vin, som har til formål at give medlemmerne bedre vin i glasset. Hos Winefamly bliver du en del af et fællesskab hvor vi hjælper hinanden og hvor den bedste vin, ikke er den med de fleste points og medaljer – men er den du bedst kan lide. Her får du personlige anbefalinger på vin, som passer til din smag, din mad og dit budget. Altid til den laveste pris – uanset om du skal bruge 1 eller 21 flasker. Vi opererer med gennemskuelige medlemsbetingelser og et højt service- samt inspirations niveau.

Scope

Winefamly havde brug for en der kunne levere en løsning på fast basis og derfor kontaktede de mig. Denne video tog udgangpunkt i, at Winefamly havde svært ved at overbevise deres kunder om, hvilken vin der var den rigtige for dem. Derfo ville de gerne tage udgangspunkt i forskellige smage samt madlavning. Og hvem kunne kombinere de to ting bedre en Thomas Hermann. 

Resultatet

Videoen kom til at performe rigtig godt. et kendt ansigt kombineret med lækkert mad og god vin. Det er noget som der blvier delt og kommenteret på. Det kunne måles på trafikken til hjemmesiden, som blev 2x og 3x dobbelt mens kampagnerne kørte, hvilket også smittede af på det overordnede salg i perioden. 

Har du spørgsmål? Eller brug for at blive inspireret?

Så tag fat i mig. Jeg er altid nysgerrig på nye videoprojekter og kan give inspiration og gode råd med på vejen. Og jeg hører også gerne om dit. 

Det her, er værd at vide

Få indsigt og viden om hacks, tips & tricks og best practice du kan bruge i din videomarkedsføring.