Man - Tors: 09:00 - 16:00 / Fre: 09:00 -15:00

Dækker hele Danmark

Flere tilmelinger til sommerkuser gennem digital videoindsats

Videotype
Testimonialvideo
Web
vj.dk

Vestjyllands Højskole’s sommerkurser har længe været eftertragtet. Men som alle forstandere ved, så er fyldte kurser ikke noget, man automatisk kan regne med, vil fortsætte. Og derfor kontaktede de mig gennem en samarbejdspartner, fordi de ønskede at give et levende forsmag på deres sommerkurser. 

Scope

Bilmærket MG Motors  så dagens lys i 1924, og siden har der været fart på, hvor de har oplevet mere eller mindre vækst hvert år. I forbindelse med mærket lancering i Danmark skulle vokseværket fortsætte, og derfor fik jeg til opgave at hjælpe dem med at lave en video marketing strategi så vi kunne trække mere trafik og skabe mere salg på det danske marked.

Udover den øgede trafik og mere salg var hensigten, at vi skulle ramme en bred vifte af kunder, men også at overbevise dem om, at MG’s biler er på niveau på mange andre gode bilmærker, hvilket opnås ved at besvare ofte stillede spørgsmål, lave produktgennemgange samt promovere produktet.

Resultatet

Vores samarbejde med Vestjyllands Højskole e er gået rigtig godt, og vi har opnået rigtig fine resultater på både de indholdsmæssige opgaver allerede efter få måneder. Resultat indtil videre +42% flere tilmeldinger til kursus samt 10x mere trafik til hjemmeside gennem sociale medier

Få gratis adgang

Den ultimative Video Marketing Startpakke

Vil du gerne arbejde mere strategisk og fokuseret på at opnå bedre resultater med dine videoer? Så har jeg samlet konkrete tips & tricks til dig i form at videoer, artikler og guides i denne start pakke – lige til at implmentere.

Læs mine seneste blogindlæg

Er du klar til at samarbejde?

Kontakt mig for at se, hvordan jeg kan hjælpe dig.