Flere tilmelinger til sommerkuser
gennem digital videoindsats

Videotype
Testimonialvideo
Web
vj.dk

Vestjyllands Højskole’s sommerkurser har længe været eftertragtet. Men som alle forstandere ved, så er fyldte kurser ikke noget, man automatisk kan regne med, vil fortsætte. Og derfor kontaktede de mig gennem en samarbejdspartner, fordi de ønskede at give et levende forsmag på deres sommerkurser. 

Scope

Højskolen ønskede at få lavet en række videoer samt billeder fra deres sommerkursus, som de kunne bruge til markedsføringmateriale fremadrettet samt give en opdatering til deres hjemmeside, så den blev mere visuel indbydende. Derfor kortlagde vi de vigtigste videoer, et miks af udtalelser fra kursusdeltagere, om hvordan oplevelsen var, samt en udtalelse af forstanderen, som satte ord på, hvad kurset indeholdte, og hvad man kunne forvente. Det blev til en reklamevideo samt testimonialvideoer, som kunne deles på sociale medier.

Resultatet

Vores samarbejde med Vestjyllands Højskole e er gået rigtig godt, og vi har opnået rigtig fine resultater på både de indholdsmæssige opgaver allerede efter få måneder. Resultat indtil videre +42% flere tilmeldinger til kursus samt 10x mere trafik til hjemmeside gennem sociale medier

Har du spørgsmål? Eller brug for at blive inspireret?

Så tag fat i mig. Jeg er altid nysgerrig på nye videoprojekter og kan give inspiration og gode råd med på vejen. Og jeg hører også gerne om dit. 

Det her, er værd at vide

Få indsigt og viden om hacks, tips & tricks og best practice du kan bruge i din videomarkedsføring.