Man - Tors: 09:00 - 16:00 / Fre: 09:00 -15:00

Dækker hele Danmark

Brugbare produktvideoer
muliggjorde en ROAS på 600+

Vestjyllandshojskole1
+ 0 x
mere trafik
+ 0 %
flere tilmeldinger

Vestjyllands Højskole’s sommerkurser har længe været eftertragtet. Men som alle forstandere ved, så er fyldte kurser ikke noget, man automatisk kan regne med, vil fortsætte. Og derfor kontaktede de mig gennem en samarbejdspartner, fordi de ønskede at give et levende forsmag på deres sommerkurser. 

Brand Story Video

Strategien for Vestjyllands Højskole’s videokampagne skulle bæres af en hovedvideo, som ligesom kunne fortælle om alle de inspirerende ting, man kunne blive klogere på under deres sommerkursus, samtidig med at det sociale også skulle fylde noget. Videoen kunne bruges på hjemmeside og sociale medier.

Paid Social & Video Ads

Derudover skulle der laves en kort teaser, som kunne bruges til betalt annoncering på de sociale medier for at skabe endnu mere trafik til hjemmesiden.

Paid Social & Video Ads

Der blev også laves en 6 sekunders annonce til Facebook og YouTube, hvor en stor den af deres målgruppe befinder sig.

Fotografering

Og samtidig med at vi optog videoen, blev der skudt en række billeder, som kunne bruges til fornyelse af deres hjemmeside og til fysisk reklamemateriale.

Resultat

Vores samarbejde med Vestjyllands Højskole e er gået rigtig godt, og vi har opnået rigtig fine resultater på både de indholdsmæssige opgaver allerede efter få måneder.

Resultat indtil videre:

  • +42% flere tilmeldinger til kursus
  • 10x mere trafik til hjemmeside gennem sociale medier

Video Marketing-strategi

I samarbejde med højskolen blev der lavet en gameplan for, hvilken video de ville få mest ud af ift. budget, og hvordan vi kunne ramme deres målgruppe bedst muligt.

Kreativ Anbefaling

Videoindhold kan være rigtig mange ting, og derfor kom jeg med min anbefaling til, hvilke videotyper, som ville have størst effekt på deres målgruppe.

Implementering

Derudover hjalp jeg dem med, hvordan de kunne implementere videoerne bedst muligt ift. målgruppens købsrejse.

Skal jeg også hjælpe dig?

Så kontakt mig og find ud af, hvordan video kan gøre en forskel for din forretning.