Lad dine kunder sælge dine produkter

En testimonial film sælger dine produkter, uden du selv behøver sige noget.

Testimonial film

Testimonial film er en video hvor kunder, samarbejdspartnere, ansatte eller andre beretter om hvordan det er handle hos jer eller at arbejde med, i eller omkring jeres organisation. Det er altid rart for udefrakommende at høre fra andre at den organisation de overvejer at starte et forhold til er god nok.

Lad kunde fortælle

Den mest klassiske form for testimonial er en film med kunder, der fortæller om deres oplevelse med virksomheden. Det er oftest den relation, der giver bedst mening at reklamere for udadtil. At høre andre kunder give positiv feedback på deres oplevelse med en virksomhed skaber tryghed hos nye potentielle kunder. Det kan derfor stærkt anbefales at lave en testimonial film, hvor kunder fortæller om deres positive oplevelser med din virksomhed.

Du kan lave en kombination

En kombination af testimonial- og præsentationsfilm er meget normalt for selvstændige, mindre virksomheder eller mellemstore virksomheder, hvis der for eksempel ikke er ressourcer til at lave begge dele hver for sig.. Men generelt er det også en god og naturlig kombination, at fortælle om ens organisation og dens værdier, fremgangsmåde og fordele, som eksisterende kunder kan bekræfte med deres egne ord.

Virker meget troværdigt

Mund-til-mund har altid været den mest troværdige og effektive form for omtale – men det er desværre ikke noget en organisation eller et reklamebureau kan styre. Så hvis ikke jeres kunder hører positiv omtale gennem bekendte, er det næstbedste at høre det gennem en troværdig testimonial film.

Testimonial film for Kia Danmark

Her er en testimonial film ud af mange, som jeg har lavet for Kia Danmark. Her tager vi rundt og besøger kunder som har købt en bil hos Kia for at se og høre om deres oplevelse med bilen i hverdagen. Det er noget som andre kunder kan relatere til, og så virker det bare meget mere oprigtigt, når det kommer fra kunden selv.

Oplev Vedio’s videomarketing blog!

Vi vil gerne byde alle marketinggenier, videofans og business folk velkommen til

Hvordan kommer man igang med video?

Hvis du er forælder, ved du udmærket godt, hvordan småbørn håndtere deres

Sådan bør du tænke video, når du skal lave det

Vi har de 4 P’er; pris, produkt, place og promotion. Vi har

Udnytter du dine muligheder optimalt?

Lad mig hjælpe. Jeg har stor erfaring med både B2B og B2C på såvel det strategiske som eksekverende niveau. Vi kan altid starte med en uforpligtende snak om dine udfordringer.

Skal vi tales ved?

Få en Gratis Analyse

En analyse der belyser dit potentiale, og beskriver hvordan du kan opnå fremgang i din forretning. Det er gratis og uforpligtende, og er din mulighed for at få et sæt nye øjne på din situation.

51 biler solgt på én video!

Se hvordan jeg har hjulpet MG Danmark med succes gennem videomarkedsføring.

Book mig gratis

15 min

Så ser jeg på, hvor video kan gøre en forskel for dig

Dine oplysninger bliver kun brugt forsvarligt i forbindelse med booking af mig samt eventuelt markedsføring efterfølgende.