Man - Tors: 09:00 - 16:00 / Fre: 09:00 -15:00

Dækker hele Danmark

Fra 95 til 2000 nye følgere
på TikTok med en reklamevideo

Videotype
Reklamevideo
Web
Speedline.dk

Siden starten af Speedline, som er skandinaviens største webshop for scooterdele, er der sket rigtig mange ting, og internettets store og hurtigvoksende succes kom også til at spille en stor rolle for udviklingen i Speedline. Bag kulisssen i Skanderborg sidder folk, som sjældent kommer i butikken eller på værkstedet, men som er med til at sikre, at det altid er en god oplevelse at handle på hjemmesiden, og alle hjælper alle, hvis der er brug for det.

Scope

Speedline rakte ud til mig, fordi de ønskede at få lavet en bærende reklamevideo, som kunne fungere på tværs af deres digitale kanaler samtidig med at det fungerede i samspil med eksisterende tiltag. Speedline har selv interne ressourcer, som på daglig basis producere visuelt indhold til bl.a. YouTube, hvor de har rigtig mange følgere. Derfor skulle vi tænkte større end det, og prøve at fortælle en historie, om et miljø, som talte direkte ind i deres kernemålgruppe. 

Resultatet

Reklamevideoen skulle laves til markedet i både Danmark, sverige og Norge, og det blev en succes me mere end 51.000 visninger på TikTok med 2.000 nye følgere. Derudover 72.000 eksponeringer, med 10700 visninger på deres egen kanal til følge (Ser deres annonce, for derefter at se en video på deres kanal indenfor syv dage).

Har du spørgsmål? Eller brug for at blive inspireret?

Så tag fat i mig. Jeg er altid nysgerrig på nye videoprojekter og kan give inspiration og gode råd med på vejen. Og jeg hører også gerne om dit. 

Det her, er værd at vide

Få indsigt og viden om hacks, tips & tricks og best practice du kan bruge i din videomarkedsføring.