Winefamly

Promovering af samarbejde

Client: Winefamly  / Type: Brand Awareness

VIDEO FORMÅL

Winefamly ønskede at promovere et af deres samarbejder med FC Midtjylland og det skulle ske i forbindelse med virksomhedens nyudviklede, digitale smagsformular, hvor man som forbruger kan finde frem til sine favoritvine. Derfor blev to af FC Midtjyllands spillere udfordrede på vinsmage, mens Winefamly’s direktør blev udfordret på fodbold.

PLATFORME

  • Facebook Organic + Paid
  • Instagram Organic + Paid
  • YouTube Paid

Hovedet på bloggen

Oplev Vedio’s videomarketing blog!

Vi vil gerne byde alle marketinggenier, videofans og business folk velkommen til

Hvordan kommer man igang med video?

Hvis du er forælder, ved du udmærket godt, hvordan småbørn håndtere deres

Sådan bør du tænke video, når du skal lave det

Vi har de 4 P’er; pris, produkt, place og promotion. Vi har

Skal jeg hjælpe dig?

Vi kan altid starte med en uforpligtende snak over mail, telefon eller på et fysisk møde. Her taler dine udfordringer og ønsker igennem og i fællesskab får identificeret de oplagte video marketing tiltag til din virksomhed.

Giv mig et kald eller send mig en mail, og så tager vi den derfra. Jeg ser frem til at høre fra dig.

Få en Gratis Analyse

En analyse der belyser dit potentiale, og beskriver hvordan du kan opnå fremgang i din forretning. Det er gratis og uforpligtende, og er din mulighed for at få et sæt nye øjne på din situation.

51 biler solgt på én video!

Se hvordan jeg har hjulpet MG Danmark med succes gennem videomarkedsføring.

Book mig gratis

15 min

Så ser jeg på, hvor video kan gøre en forskel for dig

Dine oplysninger bliver kun brugt forsvarligt i forbindelse med booking af mig samt eventuelt markedsføring efterfølgende.