Kunsthal Aarhus

Forårsudstillingen 2021

Client: Kunsthal Aarhus / Type: Brand Awareness

VIDEO FORMÅL

Kunsthal Aarhus indgik et samarbejde med mig i købet af 2021 om at levere deres videoer på sociale medier i forbindelse med deres forskellige udstillinger. Allerede fra starten mærkede de effekten ved at få deres kunstnere til at udtale sig om værkerne, så man som besøgende kunne få et ekstra lag i form at historie bagom værkerne.

PLATFORME

  • Facebook Organic
  • Instagram Organic
  • Skærme i udstillingen

Hovedet på bloggen

Jeg giver dig her tre punkter, som jeg synes, at du bør overveje, når du definere din videoplan.

Du får her tre essentielle videotyper, der kan bruges forskelligt til at ramme din målgruppe.

Læs hvorfor video er blevet det foretrukne medie, når det gælder formidling.

Skal jeg hjælpe dig?

Vi kan altid starte med en uforpligtende snak over mail, telefon eller på et fysisk møde. Her taler dine udfordringer og ønsker igennem og i fællesskab får identificeret de oplagte video marketing tiltag til din virksomhed.

Giv mig et kald eller send mig en mail, og så tager vi den derfra. Jeg ser frem til at høre fra dig.

Få en Gratis Analyse

En analyse der belyser dit potentiale, og beskriver hvordan du kan opnå fremgang i din forretning. Det er gratis og uforpligtende, og er din mulighed for at få et sæt nye øjne på din situation.

Lad os snakke video

Udfyld venligst formularen nedenfor, og så vil jeg følge op inden for 48 timer. Du er også velkommen til at sende en mail eller ringe – se mere på min kontaktside.

51 biler solgt på én video!

Se hvordan jeg har hjulpet MG Danmark med succes gennem videomarkedsføring.

Book mig gratis

15 min

Så ser jeg på, hvor video kan gøre en forskel for dig

Dine oplysninger bliver kun brugt forsvarligt i forbindelse med booking af mig samt eventuelt markedsføring efterfølgende.