BOLD drinks skød sig i
front hjælp af digitale værktøjer



Videotype
Testimonialvideo
Web
Simply.com
I løbet af 2021 stødte jeg første gang på Simply.com, som ønskede at få hjælp til at fortælle om deres kunder succes samt profilere sig stærkere på det polske og svenske marked – og da de rakte ud til mig, var ambitionerne tårnhøje. Simply.com er et godt eksempel på en vaskeægte vækstcase, der er vokset med raketfart i trafik og leads på kort tid.
Scope
Bilmærket MG Motors så dagens lys i 1924, og siden har der været fart på, hvor de har oplevet mere eller mindre vækst hvert år. I forbindelse med mærket lancering i Danmark skulle vokseværket fortsætte, og derfor fik jeg til opgave at hjælpe dem med at lave en video marketing strategi så vi kunne trække mere trafik og skabe mere salg på det danske marked.
Udover den øgede trafik og mere salg var hensigten, at vi skulle ramme en bred vifte af kunder, men også at overbevise dem om, at MG’s biler er på niveau på mange andre gode bilmærker, hvilket opnås ved at besvare ofte stillede spørgsmål, lave produktgennemgange samt promovere produktet.
Resultatet
Samarbejdet fortsætter med fuld fart fremad. Allerede er der dog ingen tvivl om, at tingene i den grad har rykket sig for Simply.com. En case, der viser, at man kan komme langt med godt indhold, som andre kan relatere til og finde inspiration og drømme i Resultat indtil videre +10x flere leads gennem social medier samt +23% medlemsvækst af nye unge spillere
Har du spørgsmål? Eller brug for at blive inspireret?
Så tag fat i mig. Jeg er altid nysgerrig på nye videoprojekter og kan give inspiration og gode råd med på vejen. Og jeg hører også gerne om dit.

Det her, er værd at vide
Få indsigt og viden om hacks, tips & tricks og best practice du kan bruge i din videomarkedsføring.