Præsentation af den nye
MG Marvel R på de sociale medier



Videotype
Reklamevideo
Web
mg.dk
Scope
Bilmærket MG Motors så dagens lys i 1924, og siden har der været fart på, hvor de har oplevet mere eller mindre vækst hvert år. I forbindelse med mærket lancering i Danmark skulle vokseværket fortsætte, og derfor fik jeg til opgave at hjælpe dem med at lave en video marketing strategi så vi kunne trække mere trafik og skabe mere salg på det danske marked.
Udover den øgede trafik og mere salg var hensigten, at vi skulle ramme en bred vifte af kunder, men også at overbevise dem om, at MG’s biler er på niveau på mange andre gode bilmærker, hvilket opnås ved at besvare ofte stillede spørgsmål, lave produktgennemgange samt promovere produktet.
For at gøre potentielle kunder klogere på fordelene ved MG’s produkter, lavede vi en produktgennemgang af deres forskellige bilmodeller, hvor en sælger kunne vise bilen frem og besvare de mange spørgsmål, som kunderne sad med forud for et køb.
Resultatet
Samarbejdet er stadig i gang og vi har opnået nogle rigtig flotte resultater. MG Motors har ligesom mange af mine andre kunder valgt at prioritere video marketing som en fast del af deres marketing investering fordi de tror på langvarige resultater. Indtil videre har samarbejdet lykkes, og det er stadig i gang, og vi har opnået nogle rigtig flotte resultater.
Har du spørgsmål? Eller brug for at blive inspireret?
Så tag fat i mig. Jeg er altid nysgerrig på nye videoprojekter og kan give inspiration og gode råd med på vejen. Og jeg hører også gerne om dit.

Det her, er værd at vide
Få indsigt og viden om hacks, tips & tricks og best practice du kan bruge i din videomarkedsføring.