Fokus på det gode formål i
samarbejde med støt brysterne

Videotype
Video Ads
Web
mg.dk

Bilmærket MG Motors  så dagens lys i 1924, og siden har der været fart på, hvor de har oplevet mere eller mindre vækst hvert år. I forbindelse med mærket lancering i Danmark skulle vokseværket fortsætte, og derfor fik jeg til opgave at hjælpe dem med at lave en række videoer til video-markedsføring på sociale medier og hjemmeside, så de kunne trække mere trafik og skabe mere salg på det danske marked.

Scope

MG Danmark kan godt lide at stætte op omkring et godt formål, og i dette tilfælde drejede det sig om, at stætte op om brysterne og kampen mod brystkræft. I den forbindelse havde MG Danmark udloddet en af deres biler til en heldig vinder, som havde støttet med et pengebeløb. MG Danmark ville gerne have overrækkelsen på video, som de kunne bruge i deres egen PR og markedsføring.

Resultatet

Videoen blev delt på de sociale medier, og historier som er i den gode sags tjeneste bliver også altid delt og kommenteret på i langt højere grand end ellers – og dermed opnåede MG Danmark det, som de gerne ville med videoen. 

Har du spørgsmål? Eller brug for at blive inspireret?

Så tag fat i mig. Jeg er altid nysgerrig på nye videoprojekter og kan give inspiration og gode råd med på vejen. Og jeg hører også gerne om dit. 

Det her, er værd at vide

Få indsigt og viden om hacks, tips & tricks og best practice du kan bruge i din videomarkedsføring.