Man - Tors: 09:00 - 16:00 / Fre: 09:00 -15:00

Dækker hele Danmark

Positiv kundeudtalelse gav flere medlemmer til platform

liva
Flere
medlemmer
Øget
Trafik til web

Liva Healthcare er en digital løsning som gennem selv-monitorering, vejledning fra eksperter og andre spændende værktøjer, hjælper og motiverer mennesker til bedre helbred. Der er dog hård kamp om kunderne på helbredsmarkedet, hvor det ikke er nok “bare” at have en kvalitetsløsning. De rigtige mennesker skal overbevise på en helt anden måde.

Approach

Teamet bag Liva Healthcare ønskede mit bud på en mere strømlinet og ambitiøs marketingmotor, der kunne understøtte den vækstrejse, de allerede har været på, og som var mulig at skalere. Videostrategien skulle hænge sammen økonomisk, uden at udvande forretningen med tilbuds- og priskommunikation. Marketingteamet havde desuden planer om at automatisere hele eller dele af hverdagen marketingopgaver, så der var tid og fokus til de mere strategiske tiltag.

Formålet var at bygge fundamentet til en skalerbar videostrategi, der løbende kunne udbygges med nye elementer, kanaler og formater.

Der blev fokuseret på videotyper som kunne overbevise kunder om, at Liva Healthcare var det helt rigtige valg. Derfor tog vi udgangspunkt i en række succeshistorier fra deres nuværende kunder, og det skulle være med til at skabe relation og troværdighed overfor potentielle kunder. 

Customer Testimonial

Det virker bare mere effektivt, når man hører hvilken forskel det har gjort fra kunderne selv. Derfor tog vi fat på en af deres kunder som havde opnået helt utrolige resultater gennem forløbet.

Customer Testimonial

Derudover ville Liva Healthcare gerne rekruttere flere coaches til platformen, og derfor skulle vi også lave en udtalelse fra en coach, som talte om fordele ved platformen.

Flere formater

Det var vigtigt for Liva Healthcare at for lavet flere versioner og formater af videoerne, så det passede specifikt til deres sociale og digitale kanaler.

Resultat

Mit samarbejde med Liva Healthcare er endnu blot et par måneder gammelt, men i løbet af det indledende arbejde har vi opnået imponerende resultater;

  • Opnået flere medlemmer på platformen efter videostrategien blev indført
  • Generel øget trafik til hjemmeside gennem sociale medier og Google ads

Research & Indsigt

Samarbejdet begyndte med en kig på markedet, konkurrenterne samt målgruppen for at finde ud af, hvordan vi kunne gøre det endnu bedre.

Kortlægning af købsrejse

Derefter tog jeg udgangspunkt i kundernes rejse hos Liva Healthcare for at finde ud af, hvordan vi kunne bruge video effektivt undervejs i de forskellige købsstadier.

Kreativ Anbefaling

Hertil kunne jeg komme med en række forskellige anbefalinger til videotyper, som blev designet med et specfikt formål.

Skal jeg også hjælpe dig?

Så kontakt mig og find ud af, hvordan video kan gøre en forskel for din forretning.