Webinar med Kia Sportage
gav et godt indblik

Videotype
Webinar
Web
kia.dk

Bilgiganten tilbyder flotte designs, inspirerende teknologi og meget mere end bare fra A til B. Og de har gennem tiden givet mange gode grunde til at købe en af deres biler på det seneste, har været gennem en ordenligt overhaling hvad angår branding. 

Scope

Samarbejde med Kia Danmark har stået på i en årrække efterhånden, som det er blevet til en lang række forskellige videotyper lavet til forskellige steder i købsrejsen. I dette eksempel har jeg hjulpet med at lave et webinar sammen med interne eksperter og Jasper Ritz som er kia ambassadør. På den måde får potentielle kunder indsigt i bilen allerede inden de træder ind hos forhandleren samt besvaret spørgsmål, de måtte have. 

Resultatet

Kia har virkelig prioriteret video i deres markedsføring, og det har de også haft stor succes med. Tiltaget med webinaret her blev for alvor brugt under corona, og det blev hurtigt en succes.  

Har du spørgsmål? Eller brug for at blive inspireret?

Så tag fat i mig. Jeg er altid nysgerrig på nye videoprojekter og kan give inspiration og gode råd med på vejen. Og jeg hører også gerne om dit. 

Det her, er værd at vide

Få indsigt og viden om hacks, tips & tricks og best practice du kan bruge i din videomarkedsføring.