Kundeudtalelse gav et
godt hverdagsindblik

Videotype
Testimonialvideo
Web
kia.dk

Kia Danmark tilbyder flotte designs, inspirerende teknologi og meget mere end bare fra A til B. Og de har gennem tiden givet mange gode grunde til at købe en af deres biler på det seneste, har været gennem en ordenligt overhaling hvad angår branding. 

Scope

En del af strategien hos Kia Danmark har været at dele gode kunderoplevelser, og få et indblik i hvordan deres kunder bruger deres biler forskelligt i hverdagen, for at kunne inspirerer andre potentielle kunder. Derfor tog vi fat i en række kunder som passede ind i den brede målgruppe. Vi besøgte dem og de viste og fortalte os om deres bil.

Resultatet

Testimonialvideoer bliver generelt taget rigtig god imod, fordi det er indhold, som andre kan relatere til. Det er rigtige personer, som fortæller deres historie uden det bliver sælgende. Derfor har Kia Danmark også oplevet flotte resultater med mange visninger og stort engagement på den her video, samt de andre i serien.

Har du spørgsmål? Eller brug for at blive inspireret?

Så tag fat i mig. Jeg er altid nysgerrig på nye videoprojekter og kan give inspiration og gode råd med på vejen. Og jeg hører også gerne om dit. 

Det her, er værd at vide

Få indsigt og viden om hacks, tips & tricks og best practice du kan bruge i din videomarkedsføring.