Jasper Ritz snakker med Nøddesbo om biler og karriere



Videotype
Video Ads
Web
kia.dk
Bilgiganten tager sin rolle alvorligt, og viser derfor den ærlige vej i en branche der er kendt for at udelede meget. Den ærlige tilgang er et nyt omdrejningspunktet hos Kia Danmark, som forsøger at imødekomme kunderne i øjenhøjde og sælge produkterne, dér hvor behovet i virkeligheden er.
Scope
Bilmærket MG Motors så dagens lys i 1924, og siden har der været fart på, hvor de har oplevet mere eller mindre vækst hvert år. I forbindelse med mærket lancering i Danmark skulle vokseværket fortsætte, og derfor fik jeg til opgave at hjælpe dem med at lave en video marketing strategi så vi kunne trække mere trafik og skabe mere salg på det danske marked.
Udover den øgede trafik og mere salg var hensigten, at vi skulle ramme en bred vifte af kunder, men også at overbevise dem om, at MG’s biler er på niveau på mange andre gode bilmærker, hvilket opnås ved at besvare ofte stillede spørgsmål, lave produktgennemgange samt promovere produktet.
Resultatet
Det er en af de samarbejder, som har været igang i længst til, fordi Kia virkelig har oplevet, at video marketing er super effektivt, når der skal sælges produkter. Med effektive videoer tilpasset købsrejsen har strategien ikke bare sparet en masse arbejdstimer hos sælgerne, det har også skabt større troværdighed og mere kendskab til de forskellige bilmodeller. Det har medført til større kendskab til de forskellige produkter samt fordele her samt øget troværdighed og relation til produkterne gennem kundeudtalelser
Få gratis adgang
Den ultimative Video Marketing Startpakke
Vil du gerne arbejde mere strategisk og fokuseret på at opnå bedre resultater med dine videoer? Så har jeg samlet konkrete tips & tricks til dig i form at videoer, artikler og guides i denne start pakke – lige til at implmentere.
