Jasper Ritz snakker med Nøddesbo
om biler og karriere



Videotype
Video Ads
Web
kia.dk
Bilgiganten tager sin rolle alvorligt, og viser derfor den ærlige vej i en branche der er kendt for at udelede meget. Den ærlige tilgang er et nyt omdrejningspunktet hos Kia Danmark, som forsøger at imødekomme kunderne i øjenhøjde og sælge produkterne, dér hvor behovet i virkeligheden er.
Scope
Kia Danmark har fået lavet en lang lang række forskellige videotyper med forskellige formål i købsrejsen. Blandt andet som denne video, som ligger mere ovre i entertainment området, hvor Kia danmark ønskede at bruge Jasper Ritz som er deres ambassadør til at besøge nogle af de andre ambassadører for at tage en snak om de forskellige bilmodeller, som Kia sælger. Det er et mere løst og sjovt indslag i stedet for, at det skal handle om produkter og salg.
Resultatet
Videoen blev flittigt delt på de sociale medier, så interkationsfrekvensen og engagementet på disse type videoer er generelt højere end produktvideoer og reklamevideoer. Dermed opnåede Kia Danmark det, som der var formålet, og med noget indhold, som supplere det restende content i deres strategi.
Har du spørgsmål? Eller brug for at blive inspireret?
Så tag fat i mig. Jeg er altid nysgerrig på nye videoprojekter og kan give inspiration og gode råd med på vejen. Og jeg hører også gerne om dit.

Det her, er værd at vide
Få indsigt og viden om hacks, tips & tricks og best practice du kan bruge i din videomarkedsføring.