Man - Tors: 09:00 - 16:00 / Fre: 09:00 -15:00

Dækker hele Danmark

Jasper Ritz snakker med Nøddesbo om biler og karriere

Videotype
Video Ads
Web
kia.dk

Bilgiganten tager sin rolle alvorligt, og viser derfor den ærlige vej i en branche der er kendt for at udelede meget. Den ærlige tilgang er et nyt omdrejningspunktet hos Kia Danmark, som forsøger at imødekomme kunderne i øjenhøjde og sælge produkterne, dér hvor behovet i virkeligheden er.

Scope

Kia Danmark har fået lavet en lang lang række forskellige videotyper med forskellige formål  i købsrejsen. Blandt andet som denne video, som ligger mere ovre i entertainment området, hvor Kia danmark ønskede at bruge Jasper Ritz som er deres ambassadør til at besøge nogle af de andre ambassadører for at tage en snak om de forskellige bilmodeller, som Kia sælger. Det er et mere løst og sjovt indslag i stedet for, at det skal handle om produkter og salg.

Resultatet

Videoen blev flittigt delt på de sociale medier, så interkationsfrekvensen og engagementet på disse type videoer er generelt højere end produktvideoer og reklamevideoer. Dermed opnåede Kia Danmark det, som der var formålet, og med noget indhold, som supplere det restende content i deres strategi.

Få gratis adgang

Den ultimative Video Marketing Startpakke

Vil du gerne arbejde mere strategisk og fokuseret på at opnå bedre resultater med dine videoer? Så har jeg samlet konkrete tips & tricks til dig i form at videoer, artikler og guides i denne start pakke – lige til at implmentere.

Læs mine seneste blogindlæg

Er du klar til at samarbejde?

Kontakt mig for at se, hvordan jeg kan hjælpe dig.