Gennemgang af Kia Sorento
skulle bruges ved lanceringen



Videotype
Produktvideo
Web
kia.dk
Bilgiganten tager sin rolle alvorligt, og viser derfor den ærlige vej i en branche der er kendt for at udelede meget. Den ærlige tilgang er et nyt omdrejningspunktet hos Kia Danmark, som forsøger at imødekomme kunderne i øjenhøjde og sælge produkterne, dér hvor behovet i virkeligheden er.
Scope
Resultatet
Det er en af de samarbejder, som har været igang i længst til, fordi Kia virkelig har oplevet, at video marketing er super effektivt, når der skal sælges produkter. Med effektive videoer tilpasset købsrejsen har strategien ikke bare sparet en masse arbejdstimer hos sælgerne, det har også skabt større troværdighed og mere kendskab til de forskellige bilmodeller. Det har medført til større kendskab til de forskellige produkter samt fordele her samt øget troværdighed og relation til produkterne gennem kundeudtalelser
Har du spørgsmål? Eller brug for at blive inspireret?
Så tag fat i mig. Jeg er altid nysgerrig på nye videoprojekter og kan give inspiration og gode råd med på vejen. Og jeg hører også gerne om dit.

Det her, er værd at vide
Få indsigt og viden om hacks, tips & tricks og best practice du kan bruge i din videomarkedsføring.