Gennemgang af Kia Sorento
skulle bruges ved lanceringen

Videotype
Produktvideo
Web
kia.dk

Bilgiganten tager sin rolle alvorligt, og viser derfor den ærlige vej i en branche der er kendt for at udelede meget. Den ærlige tilgang er et nyt omdrejningspunktet hos Kia Danmark, som forsøger at imødekomme kunderne i øjenhøjde og sælge produkterne, dér hvor behovet i virkeligheden er.

Scope

Samarbejde med Kia Danmark har stået på i en årrække efterhånden, som det er blevet til en lang række forskellige videotyper lavet til forskellige steder i købsrejsen. En stor del af dette samarbejde har bestået af gennemgangsvideoer af de forskellige bilmodeller. I dette eksempel en Kia Sorento, som blev gennemgået af en intern Kia ekspert. Videoen skulle bruges i forbindelse med lanceringen af modellen.

Resultatet

Det er en af de samarbejder, som har været igang i længst til, fordi Kia virkelig har oplevet, at video marketing er super effektivt, når der skal sælges produkter.  Med effektive videoer tilpasset købsrejsen har strategien ikke bare sparet en masse arbejdstimer hos sælgerne, det har også skabt større troværdighed og mere kendskab til de forskellige bilmodeller. Det har medført til større kendskab til de forskellige produkter samt fordele her samt øget troværdighed og relation til produkterne gennem kundeudtalelser

Har du spørgsmål? Eller brug for at blive inspireret?

Så tag fat i mig. Jeg er altid nysgerrig på nye videoprojekter og kan give inspiration og gode råd med på vejen. Og jeg hører også gerne om dit. 

Det her, er værd at vide

Få indsigt og viden om hacks, tips & tricks og best practice du kan bruge i din videomarkedsføring.