Man - Tors: 09:00 - 16:00 / Fre: 09:00 -15:00

Dækker hele Danmark

Gennemgang af Kia Sorento skulle bruges ved lanceringen

Videotype
Produktvideo
Web
kia.dk

Bilgiganten tager sin rolle alvorligt, og viser derfor den ærlige vej i en branche der er kendt for at udelede meget. Den ærlige tilgang er et nyt omdrejningspunktet hos Kia Danmark, som forsøger at imødekomme kunderne i øjenhøjde og sælge produkterne, dér hvor behovet i virkeligheden er.

Scope

Samarbejde med Kia Danmark har stået på i en årrække efterhånden, som det er blevet til en lang række forskellige videotyper lavet til forskellige steder i købsrejsen. En stor del af dette samarbejde har bestået af gennemgangsvideoer af de forskellige bilmodeller. I dette eksempel en Kia Sorento, som blev gennemgået af en intern Kia ekspert. Videoen skulle bruges i forbindelse med lanceringen af modellen.

Resultatet

Det er en af de samarbejder, som har været igang i længst til, fordi Kia virkelig har oplevet, at video marketing er super effektivt, når der skal sælges produkter.  Med effektive videoer tilpasset købsrejsen har strategien ikke bare sparet en masse arbejdstimer hos sælgerne, det har også skabt større troværdighed og mere kendskab til de forskellige bilmodeller. Det har medført til større kendskab til de forskellige produkter samt fordele her samt øget troværdighed og relation til produkterne gennem kundeudtalelser

Få gratis adgang

Den ultimative Video Marketing Startpakke

Vil du gerne arbejde mere strategisk og fokuseret på at opnå bedre resultater med dine videoer? Så har jeg samlet konkrete tips & tricks til dig i form at videoer, artikler og guides i denne start pakke – lige til at implmentere.

Læs mine seneste blogindlæg

Er du klar til at samarbejde?

Kontakt mig for at se, hvordan jeg kan hjælpe dig.