Content til branding på
hjemmeside og sociale medier

Videotype
Reklamevideo
Web
kia.dk

Bilgiganten tager sin rolle alvorligt, og viser derfor den ærlige vej i en branche der er kendt for at udelede meget. Den ærlige tilgang er et nyt omdrejningspunktet hos Kia Danmark, som forsøger at imødekomme kunderne i øjenhøjde og sælge produkterne, dér hvor behovet i virkeligheden er.

Scope

Kia Danmark fik produceret denne reklamevideo, som en del af videostrategien, hvor de gerne vile styrke deres brand med visuelt content. Deres ProCeed GT var lige kommet på markedet, og derfor optog jeg en video med den, som kunne bruges på website og sociale medier samt annoncering.

Resultatet

Kia Danmark har brugt videoen forskellige steder – og særligt de lokale bilforhandlere har kunne bruge den i forbindelse med deres branding. Det har uden tvivl styrket det overordnet brand og givet trafik fra de sociale medier.

Har du spørgsmål? Eller brug for at blive inspireret?

Så tag fat i mig. Jeg er altid nysgerrig på nye videoprojekter og kan give inspiration og gode råd med på vejen. Og jeg hører også gerne om dit. 

Det her, er værd at vide

Få indsigt og viden om hacks, tips & tricks og best practice du kan bruge i din videomarkedsføring.