Man - Tors: 09:00 - 16:00 / Fre: 09:00 -15:00

Dækker hele Danmark

Lækkert mad og god stemning gav 200% mere trafik til hjemmeside

+ 0 %
mere trafik
+ 0 %
mere omsætning

Virksomheden har siden 2010 leveret juice og sandwhicegs til hele Aarhus og rider på den bæredygtige bølge som et resultat af stigningen i antallet af danskere, der ønsker et sundere måltid. Restaurantbranchen er benhård, men JuiceStop har formået at finde sin plads i en grøn niche med fokus på convenience og konkurrencedygtige priser.

Approach

Teamet bag JuiceStop har en mission om at bidrage til den bæredygtige omstilling med et sundt valg til frokosten, der gør det nemt  at vælge et grønt alternativ til de mere traditionelle måltider.

I en branche domineret af store spillere med dybe lommer og tårnhøje ambitioner kan det virke som en kamp, der er tabt på forhånd. Hvordan bider man skeer med virksomheder, der uden problemer kan kaste millioner efter marketing og afsætte betydelige medarbejderressourcer til digital raketvækst?

Jeg valgte indledningsvist at lave en omfattende analyse af målgruppens købsmønstre, værdier og krav. Dette udgjorde baggrunden for den overordnede videostrategi og rammerne for det indhold, der skulle produceres til både hjemmesiden og sociale medier.

Video Ads

Videoen her skulle bruges til annoncering på sociale medier og google ads for at skabe mere trafik på hjemmeside samt flere besøgende på rasturanten.

Video Ads

Derudover skulle der skabes en stemning for målgruppen at det var en sundt tilvalg af mad, som man kunne vælge hus JuiceStop. Den lidt sunde vibe talte direkte til målgruppen.

Produktvideo

Vi kørte en lang række lækre videoer, som viste JuiceStops forskellige juice produkter, som virkede indbydende og som skulle sætte skub i salget af dem.

Resultat

JuiceStop er en væksthistorie, som understreger, at forbrugerne efterspørger sundere alternativer – og er klar til at betale for det. Jeg har sammen med stifteren formået at lægge fundamentet for en virksomhed, der kan spille op til dans med de helt tunge spillere med video marketing, særligt på sociale medier og Google ads, hvor jeg har kunnet notere os nedenstående fremgang:

  • +200% mere trafik til hjemmeside gennem sociale medier
  • +18% mere i omsætning i forretningen 

Research & Inddsigt

Jeg lavede en omfattende undersøgelse af målgruppe og forretningen, for at få en forståelse af deres købsmønstre.

Kortlægning af købsrejse

Dertil fandt jeg ud af hvor, hvornår og hvordan vi skulle ramme dem med forskelligt videoindhold

Kampagne Planlægning

Og sidst lagde jeg en strategi for, hvordan video kampagnen skulles strikkes sammen så vi ramte målgruppen på den helt rigtige måde.

Skal jeg også hjælpe dig?

Så kontakt mig og find ud af, hvordan video kan gøre en forskel for din forretning.