Præsentation af forskellige produktfeatures til sociale medier



Videotype
Produktvideo
Web
Isuzu.dk
ISUZU Motors blev grundlagt i 1922 og er dermed den ældste producent af varebiler i Japan. Organisationen er samtidig en af verdens største producenter af erhvervskøretøjer med mange års dedikation til at producere pålidelige arbejdskøretøjer, der matcher de skiftende globale standarder ISUZU Danmark ønskede at skabe mere opmærksomhed om deres biler som en skridt mod at få større andele af markedet for pickup trucks i Danmark. En stor del af dette ønske var at blive mere visuelle omkring deres forskellige bilmodeller, og hvilke forskelige funktioner de indeholdte. Derfor kontaktede de Vedio for at høre, hvordan vi tænkte, at video kunne være en effektiv løsning på dette.
Scope
Bilmærket MG Motors så dagens lys i 1924, og siden har der været fart på, hvor de har oplevet mere eller mindre vækst hvert år. I forbindelse med mærket lancering i Danmark skulle vokseværket fortsætte, og derfor fik jeg til opgave at hjælpe dem med at lave en video marketing strategi så vi kunne trække mere trafik og skabe mere salg på det danske marked.
Udover den øgede trafik og mere salg var hensigten, at vi skulle ramme en bred vifte af kunder, men også at overbevise dem om, at MG’s biler er på niveau på mange andre gode bilmærker, hvilket opnås ved at besvare ofte stillede spørgsmål, lave produktgennemgange samt promovere produktet.
Resultatet
Med en stærk videostragei blev der opnået rigtig fine resultater på både de indholdsmæssige opgaver, men også gennem Facebook og Instagram-annonering. +47% øget engagement på de sociale medier samt +10k flere visninger gennem de sociale medier
Få gratis adgang
Den ultimative Video Marketing Startpakke
Vil du gerne arbejde mere strategisk og fokuseret på at opnå bedre resultater med dine videoer? Så har jeg samlet konkrete tips & tricks til dig i form at videoer, artikler og guides i denne start pakke – lige til at implmentere.
