intempus

Intempus: Interaktionsfrekvens på 48,77%

I starten af 2020 startede jeg for alvor mit samarbejde med Intempus og nogle få måneder efter fik de øget deres trafik og interaktioner med deres forbrugere med 48.77%. Intempus er en app til timeregistrering og et uundværligt redskab for mange administratorer, der skal holde styr på sager, medarbejdere og arbejdstid.

01. Scope

Før man som virksomhed kan hjælpe forbrugerne, kræver det, at forbrugerne ved, hvor de kan finde frem til virksomheden.

Markedet for timeregistrering er generelt domineret af mange forskellige spillere, det det gav naturligvis en udfordring fra start, da vi skulle forsøge at bryde gennem støjen og skille os væsentligt ud.

Men trods for dette var ambitionerne skyhøje helt fra start. Vi skulle lave en række videoer, der uddannede de besøgende gennem relevant viden, guides og generelt underholdning. Samtidig skulle videoerne tilpasses forskellige steder i salgstragten, så vi kunne sikre den fulde effekt.

02. Approach

Opgaven blev grebet klassisk an. Jeg startede ud med at lave en content gap på de nærmest konkurrenter for at se, hvor de trak deres trafik. På baggrund af disse oplysninger lavede jeg herefter en omfattende søgeordsanalyse med fokus på, hvad forbrugerne synes var relevant, om som kunne omdannes til videoindhold.

Jeg vidste udmærket godt, at vi ikke ville vinde på awareness alene, så der skulle flere værktøjer i form af forskellige videotyper placeret strategisk i spil. Med Intempus hjemmeside og kanaler var det dog bestemt muligt at så de andre, når det kom til blogindlæg og mere informerende content. Særlig fordi Intempus ikke er praktisk på samme måde, når selv er afsender. Jeg producerede derfor en række videoer, ligesom jeg gik all in på strategien bag den med fokus på relevante søgeord, der relaterede sig til at sammenligne med forskellige aktører på markedet.

Det gav pote helt fra start – indholdet var relevant for forbrugerne og det gav indsigt i, hvilken forskel Intempus kunne gøre for deres brugere. Og derfor kunne jeg efter tre uger præsentere følgende resultater:

03. Resultat

Efter tre ugers arbejde med at skabe de perfekte videoer for Intempus og derefter distribuerer dem, resulterede det i følgende:

  • Eksponeringer +60.000
  • Interaktioner 29.000
  • Interaktionsfrekvens 48,77%

“For os er det enormt vigtigt, a det er en partner som kan mødes og sætte sig ind i de behov, som vi sidder med, og det har Casper levet fuldstændig op til. Vi har fundet ud af, at video marketing giver os langt mere eksponering og interaktion end alle andre former for content – så det bliver vi helt sikkert ved med.”


  Marina Overbye

  Marketingansvarlig
  Intempus

Læs andre indlæg

Jeg er stor tilhænger af at holde det enkelt. Selv det mest komplekse produkt eller service fortjener at blive forklaret helt ind til sin kerne.

Hvis du er forælder, ved du udmærket godt, hvordan det er have småbørn, som spørger dig, hvorfor tingene er som de er, og det er

Hvis du har haft afsætning i skolen, så husker du nok de 4 P’er; pris, produkt, place og promotion. I videoverdenen bruger man, det vi

Udnytter du dine muligheder optimalt?

Lad mig hjælpe. Jeg har stor erfaring med både B2B og B2C på såvel det strategiske som eksekverende niveau. Vi kan altid starte med en uforpligtende snak om dine udfordringer.

Skal vi tage en snak?

Få en Gratis Analyse

En analyse der belyser dit potentiale, og beskriver hvordan du kan opnå fremgang i din forretning. Det er gratis og uforpligtende, og er din mulighed for at få et sæt nye øjne på din situation.

Lad os snakke video

Udfyld venligst formularen nedenfor, og så vil jeg følge op inden for 48 timer. Du er også velkommen til at sende en mail eller ringe – se mere på min kontaktside.

51 biler solgt på én video!

Se hvordan jeg har hjulpet MG Danmark med succes gennem videomarkedsføring.

Book mig gratis

15 min

Så ser jeg på, hvor video kan gøre en forskel for dig

Dine oplysninger bliver kun brugt forsvarligt i forbindelse med booking af mig samt eventuelt markedsføring efterfølgende.