Man - Tors: 09:00 - 16:00 / Fre: 09:00 -15:00

Dækker hele Danmark

Humor kombineret med viden øgede interaktionen med +47%

+ 0 %
Engagement
+ 0 k
Flere visninger

Vil du have timeregistrering, der er let som en leg? Så kan det være du bør overveje Intempus, som er brugervenlige timeregistrering der holder styr på timer, kilometer, fravær osv.

Approach

Alt Software As A Service som kan spare timer og lette processer, har fyldt mere og mere for virksomheder i Danmark – og vi ser dem poppe op i alle mulige størrelser og former – og derfor er konkurrencen på markedet også rigtig stor. Derfor kontaktede Intempus mig for at få hjælp til at skille sig ud og ramme deres målgruppe gennem visuel formidling. 

I samarbejde med Intempus kiggede vi på det generelle markede, deres konkurrenter samt hvorhenne vi kunne bruge video som et værktøj til at skille sig ud og fange deres målgruppe på de digitale kanaler. Ud over en grundig research lavede jeg en videostrategi som tog udgangspunkt i deres målgruppes købsrejse. Det var vigtigt at ramme dem og særligt med fokus på den nederste del af tragten, hvor de lidt mere købeparate kunder befinder sig. 

Video Ad

I forbindelse med lancering af et nyt produkt, lavede vi en video som kunne gøre folk nysgerrige på, hvad det var for noget uden at give det hele væk med det samme.

Produktvideo

I forbindelse med Intempus’ mange forskellige produkter, lavede vi en række produktvideoer, som viste fordelene ved at bruge deres værktøjer i ens virksomhed.

Video Ad

Derudover lavede vi forskellige video ads som kunne bruges til at promovere deres produkter yderligere gennem de sociale medier.

Resultat

Med en stærk videostragei blev der opnået rigtig fine resultater på både de indholdsmæssige opgaver, men også gennem  Facebook og Instagram-annonering.

Resultat indtil videre:

  • +47% øget engagement på de sociale medier
  • +10k flere visninger gennem de sociale medier

Research & Indsigt

Det første jeg gjorde var et tage et grundigt kig på forretningen og finde ud af, hvorhenne der var nogle content gabs.

Kortlægning af købsrejse

Dernæst kiggede jeg på, hvor, hvordan og hvornår vi bedst muligt kunne ramme potentielle kunder.

Kreativ Anbefaling

Til sidst udarbejdede jeg min anbefaling til, hvilke videotyper vi skulle fokusere på for at fange målgruppen bedst muligt.

Skal jeg også hjælpe dig?

Så kontakt mig og find ud af, hvordan video kan gøre en forskel for din forretning.