Man - Tors: 09:00 - 16:00 / Fre: 09:00 -15:00

Dækker hele Danmark

Styrket kommunikation gennem passion og tradition

bradaljpg-1536x846
Øget
webtrafik
Styrket
PR+kommunikation

Jeg blev kontaktet af webbureauet Attitude som ønskede at indgå et samarbejde, som bl.a. bestod af at hjælpe deres kunde  Bradals Produkthandel med at styrke deres PR og kommunikation gennem video.

Bradals Produkthandel drives i dag af Thomas Bradal, tredje generation skrothandler, der med en stor portion erfaring og drivkraft har udviklet virksomheden. Virksomheden holder til i Silkeborg og håndterer alt inden for skrot og restprodukter af jern og metal.

Approach

Virksomheden ønskede at styrke deres visuelle kommunikation og få produceret indhold som de kunne bruge i forbindelse med PR. Da de havde et af europas største skrotskibe til kaj i Fredericia, var det oplagt at lave en historie herpå, som kunne bruges til formidling af virksomheden. 

Opgaven blev at optage en dag, mens der blev læsset mange tusinde ton skrot på det enormt store skrotskib. Videoen blev produceret med henblik på deres hjemmeside og digitalt PR materiale, som den kune bruges i forbindelse med. 

Historien om det store fascinerende skib talte for sig selv, og derfor blev der lagt vægt på stærke visuelle virkemidler, hvoraf dronen også blev taget i brug.

PR video

Der skulle produces en hovedvideo, som ligesom bandt den samlede historie samme omkring skrotskibet. Videoen kunne derefter brydes op i mindre bidder og bruges i andre sammenhænge.

Fotografering

Dertil blev der produceres en masse billeder i høj kvalitet, som kunne bruges på både hjemmesiden, men også i salgs- og PR-materiale for virksomheden. 

Resultat

Videoen og billederne var samlet set med til at styrke virksomhedens kommunikation, branding og PR. Med fokus på den gode historie og det fascinerende, som det ellers lukkede univers kunne byde på, var med til at skabe større indsigt i virksomheden. 

Videoproduktion

Der blev produceres én video, som skulle bærer den visuelle formidling ifm. kommunikation og PR.

Fotografering

Dertil blev der taget en række billeder, som virksomheden kunne bruges til web og fysisk materiale.

Kreativ Anbefaling

Jeg kom med en anbefaling af, hvordan videoen kunne bruges på flere forskellige måder for bedre effekt.

Skal jeg også hjælpe dig?

Så kontakt mig og find ud af, hvordan video kan gøre en forskel for din forretning.